جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه تولید شیلد - کراپ‌شده

حوزه/ کارگاه تولید شیلد محافظ ویژه گروه‌های جهادی و کادر درمانی بیمارستان‌ها، از سوی مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام جوکار، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید شیلد محافظ ویژه گروه‌های جهادی و کادر درمانی بیمارستان‌ها، اظهارداشت: پس از حضور گسترده طلاب و بسیجیان جهادی در عرصه ضدعفونی اماکن تجمعی و کمبود لوازم و تجهیزات ایمنی، تصمیم برآن گرفتیم تا برخی از تجهیزات از قبیل شیلد محافظ را تولید و عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون قریب به ۴ روز است که کار تولید شیلد محافظ را آغاز کرده‌ایم، گفت: این کارگاه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ با همکاری طلاب پایه ۷ تا ۱۰ حوزه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به هزینه‌های جاری این کارگاه، اذعان کرد: کلیه هزینه‌ها از سوی مردم و خیرین جمع آوری شده و هیچ ارگان یا نهادی در این خصوص به ما کمک نکرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان تصریح کرد: این شیلدهای محافظ پس از آماده‌سازی در اختیار گروه‌های جهادی قرار خواهد گرفت، البته در صورت اعلام نیاز مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی بهبهان، برای آن‌ها نیز به‌صورت ویژه تولید می‌شود.

وی در پایان گفت: این کارگاه تا زمان اعلام نیاز گروه‌های جهادی و سایر مراکز امدادی و خدمت رسان به شیلد محافظ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha