سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 892999
۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲
اجنه

حوزه/ از این دوستان باید پرسید چگونه امروز قدرت اجنه در عرصه مناسبات سیاسی و نبردهای اطلاعاتی پذیرفته شده و قطعی ست اما قدرت اهل بیت در این عرصه قابل خدشه و تنها منحصر در حیطه اخلاق فردی است!؟

خبرگزاری حوزه | بعد از اشاره اخیر مقام معظم رهبری به استفاده سرویس های جاسوسی دشمنان از اجنه در ضربه زدن به جمهوری اسلامی، تحلیل ها و اظهار نظرات مختلفی در این باره در فضای مجازی مطرح گردید.

شاید تا قبل از این اگر صحبت از استفاده موساد از اجنه به عنوان یک حربه اصلی و یا ارتباط لیدر جریان انحرافی و یا فرد معروف به استخاره با اجنه به میان می آمد برای برخی غیرقابل قبول و یا عجیب بود اما حالا دست کم بسیاری از نخبگان سیاسی اجتماعی به حقانیت اشاره قرآن مجید مبنی بر همکاری کفار و اجنه پی برده اند و به آن اذعان دارند.

اما سوالی که این روزها مطرح می شود است که حال که دشمنان در ضربه زدن به ما از اجنه کمک می گیرند آیا دستگاه های امنیتی ما نیز باید در این زمینه مقابله به مثل کنند!؟ مطلبی که موجب تکذیب منبعی آگاه در وزارت اطلاعات درباره راه اندازی بخش مقابله با اجنه در این وزارت خانه و بازتاب آن در رسانه های رسمی کشور شد.

نکته قابل تامل این است که بدون شک آنچه از آموزه های دینی به دست می آید حرمت قطعی ارتباط با اجنه می باشد و دفع ضرر اجنه نه به واسطه ارتباط متقابل با اجنه بلکه در پرتو استمساک به قرآن و اهل بیت به دست می آید و هیچگاه امامان معصوم پیروان خود را نه تنها توصیه یا دعوت به ارتباط با اجنه نکردند بلکه بارها موکدا آن را نهی فرموده اند.

عجیب است که عده ای گمان میکنند امروز برای مقابله با موساد و سی آی ای باید دست به دامن اجنه شد و از اکسیر استمداد از اهل بیت غافل میشوند!!

از این دوستان باید پرسید چگونه امروز قدرت اجنه در عرصه مناسبات سیاسی و نبردهای اطلاعاتی پذیرفته شده و قطعی ست اما قدرت اهل بیت در این عرصه قابل خدشه و تنها منحصر در حیطه اخلاق فردی است!؟

آیا در طول تاریخ انقلاب و سخت ترین روزهای دفاع مقدس معجزاتی که امثال عبدالحسین برونسی ها رقم زدند و بارها در میدان جنگ ورق را برگرداندند به واسطه استمداد از اجنه بود یا در پرتو توسل و تضرع به درگاه اهل بیت!؟ آیا حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان به واسطه کمک از اجنه بینی موساد را به خاک سایید و معادلات را عوض کرد یا به واسطه عنایت و توجه اهل بیت!؟ مطلبی که حاج قاسم در تنها مصاحبه رسمی خود به آن اشاره کرد.

به هرحال توسل به اهل بیت علیهم السلام نه تنها در حیطه زندگی فردی بلکه در عرصه های سیاسی اجتماعی تعیین کننده و یگانه راه نجات است و ای کاش دولتمردان ما به این مهم پی می بردند و سعادت ملت را در پرتو توجه و عنایات ذوات مقدس اهل بیت جست و جو می کردند؛ نه گدایی در خانه کفار و دویدن به دنبال برجام های پوچ ...

حسین علاءالدین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آریا IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    0 5
    منظور اون الدنگ من و لوسیفر بودیم به زودی با طوفان و ... صاعقه میزنتتون انقدر ترسویید که پیامه منو منتشر نمی کنید دارم براتون چرا نمیذارید همه منو بشناسند
  • سید IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    یاصاحب الزمان ادرکنا ولاتهلکنا یا امام زمان خودت دست شیعیان ودوستدارانت ودوستداران جد بزرگوارتون علی بن ابیطالب رو بگیر فدایت شوم
  • مجید ضیایی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    در این رابطه از اردیبهشت پارسال تا حالا ، من هم گرفتار این مسئله هستم ، توسط یک خانواده ۴ نفره و بعضی وقتها بیشترند، شهرکرد ، اصفهان و حومه