سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پرستار کامکار

حوزه/ پرستار بیمارستان کامکار قم ضمن دعوت همگان به پویش کتاب خوانی از مردم و خانواده ها خواست با در خانه ماندن، کادر درمانی را در شکست ویروس نحس کرونا یاری دهند.

لیلا رفیعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در روزهایی که به جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، مردم در قرنطینه خانگی به سر می برند، به اعتقاد بنده بهترین شیوه برای تحمل این دوره و پر کردن اوقات فراغت، توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که خوشبختانه نهاد کتابخانه های عمومی با اجرای برنامه های متنوعی، این فرصت را برای همه اقشار مردم در این تعطیلات فراهم کرده است.

این مدافع سلامت و جهادگر خط مقدم مبارزه با کرونا که فرزندانش نیز از اعضای کتابخانه عمومی استان قم و فعال در شبکه مجازی کتابخوانان هستند، افزود: حقیقتاً مطالعه و خواندن کتاب علاوه بر ایجاد آرامش جسمی و روحی، سلامتی و نشاط را برای همه به ارمغان می آورد و باعث کمک به کادر درمانی و بهداشت و همه مدافعان سلامت در سنگر خدمت می شود.

وی همچنین ضمن آرزوی سلامتی و نشاط برای همه مردم گفت: بهترین فعالیت در ایام اوقات فراغت، مطالعه کتاب در یک قرنطینه خانگی است که صمیمت و دورهمی اعضای خانواده را نیز با خود به همراه دارد.

رفیعی در خاتمه از همگان خواست که ضمن پرهیز از حضور در اماکن عمومی و مکان هایی که احتمال تجمع افراد می رود، نسبت به رعایت کامل مسایل بهداشتی و انجام توصیه های پزشکان، جدی تر از هر زمان دیگری باشند

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha