جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تبریک

حوزه/ دکتر سرمست در پیامی فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک استاندار قم به مناسبت روز پاسدار و جانباز به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم» 
 
روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی های غیور مردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.  مجاهدان و ایثارگرانی که غیرت، مردانگی و شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی آموخته اند و مدال پرافتخار و زرین پاسداری و جانبازی در راه دین و قرآن، همواره بر سینه های مالامال از عشق به اسلام و انقلاب آن ها     می درخشد.  
 اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبان المعظم،  فرارسیدن میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و «روز پاسدار» و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه حضرت ابوالفضل العباس(ع) و« روز جانباز »را به همه پاسداران و جانبازان فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران و جانبازان غیور  و سرافراز استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با آرزوی عافیت و بهرورزی برای همگی این عزیزان، عزت واقتدار روز افزون نظام مقدس اسلامی را در پرتو آرمان های بلند امام راحل و فرامین فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم. 
 
بهرام سرمست 
استاندار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha