چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
وحیده گرجی

حوزه/ بانوی شاعر آیینی به چند کتاب جذاب و خواندنی به عنوان آثار پیشنهادی خود برای مطالعه در این روزها و شب های در خانه ماندن اشاره کرد.

وحیده گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن دعوت از همه مردم برای همراهی و همکاری در مقابله با ویروس نحس کرونا اظهار داشت: قطعاً یکی از بهترین کارها در این ایام که آرامش فوق العاده ای به انسان می دهد، قرائت آیاتی از قرآن کریم است و پس از آن انس با کتب ادعیه و مناجات که حقیقتاً باعث می شود انسان در مشکلاتی چون قضایای اخیر، با روحیه و انرژی بیشتری به زندگی بپردازد.

وی همچنین به برخی از کتب پیشنهادی خود برای مطالعه در این ایام اشاره کرد و افزود: "شازده کوچولو"، اثر معروف آنتوان دو سنت اگزوپری، "بی شعوری" کتاب پرمخاطب خاویر کرمنت و "پیامبر و دیوانه" نوشته جبران خلیل جبران از جمله کتاب هایی است که به نظرم برای خواندن در این روزها و شب ها مفید است.

این شاعر آیینی در ادامه بیان داشت: در حوزه روانشناسی، کتاب های اروین د. یالوم همچون کتاب "درمان شوپنهاور"، "دروغگویی روی مبل" و "مساله اسپینوزا" به نظرم جذاب است به خصوص برای علاقه مندان به کتب روانشناسی.

وی اضافه کرد: از دیگر کتاب هایی که می توانم پیشنهاد کنم، کتاب "زندگی خود را دوباره بیافرینید" اثر جفری یانگ است که آقای حسن حمیدپور آن را ترجمه کرده و انتشارات ارجمند آن را به چاپ رسانده است.

گرجی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شعر گفتن برای اهل بیت(ع) توفیقی است که خود آن بزرگواران به این سبب به شاعر لطف و عنایت داشته اند، گفت: در این ایام که به خاطر ویروس کرونا، اماکن مذهبی و مقدس تعطیل است، غم بزرگی برای همه محبان و شیفتگان ائمه اطهار(ع) وجود دارد و انشاالله که با همکاری مردم و لطف وعنایت خدا و اهل بیت(ع) به زودی شاهد حل این مشکل و گشوده شدن درب های حرم های مطهر باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha