شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرمانده سپاه الغدیر یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: در روز اول رزمایش بیولوژیک، نیروهای عملیاتی سپاه در یزد، بلوار پاسداران و بیمارستان شهید صدوقی(ره)را  رفع آلودگی خواهند کرد و در روز دوم رزمایش پدافند میکروبی به صورت غیرمتمرکز سراسر استان یزد با حضور گسترده بسیجیان و پاسداران، تمام شهرستان‌های استان یزد رفع آلودگی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سرهنگ رضا پورشمس در مراسم آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک که همزمان با سراسر کشور و با عنوان رزمایش شهدای مدافع سلامت در استان یزد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز پاسدار، اظهار کرد: این رزمایش سراسری از امروز طی دو روز نهم و دهم در تمام استان‌های کشور توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش پدافند میکروبی در استان یزد هم با ظرفیت‌های گسترده سپاه الغدیر، تیپ ۱۸ مردم پایه الغدیر، ۱۲ ناحیه مقاومت، مراکز آموزشی آیت الله خاتمی، مرکز شهید صدوقی، مرکز پهباد نبی اکرم(ص) و آموزشگاه رزم مقدماتی حضرت ولی عصر(عج) اجرا می‌شود. 

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با بیان این‌که برابر دستور مقام معظم رهبری سپاه پاسداران با تمام توان تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهد بود، گفت: در این رزمایش که با هدف پاکسازی عمومی انجام می‌شود، اکیپ‌های خودرویی و موتوری با استفاده از دستگاه‌های روتست، درخش ۶ و سایر تجهیزات دفاع بیولوژیک نسبت به ضدعفونی و گندزدایی نقاط مختلف یزد اقدام می‌کنند.

 پورشمس تصریح کرد: در روز اول رزمایش نیروهای عملیاتی سپاه در یزد، بلوار پاسداران و بیمارستان شهید صدوقی(ره)را  که قریب به یک ماه میزبان بیماران کرونایی است،  رفع آلودگی خواهند کرد و در روز دوم رزمایش پدافند میکروبی به صورت غیرمتمرکز سراسر استان یزد با حضور گسترده بسیجیان و پاسداران، تمام شهرستان‌های استان یزد رفع آلودگی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha