جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شکریان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که با شعار و وعده نمی توان اقتصاد داخلی را متحول کرد، گفت: رشد اقتصادی در گرو توجه به برخی شاخص های مهم نظیر تقویت تولید و توان داخلی است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، یکی از الزامات مهم تحقق شعار را عزم و اراده جدی مسئولان بخش های مختلف کشور دانست.

وی با بیان این که در سال جدید باید گام های بلندتری برای تقویت تولید داخلی از سوی مسئولان برداشته شود، افزود: به طور حتم تحقق عملی شعار سال نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی مسؤولان است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با انتخاب عنوانی کارشناسی و دقیق، مسیر حرکت مسئولان را مشخص می کنند، بیان داشت: اما متأسفانه توجه به این نامگذاری ها تنها به ماه های ابتدایی سال ختم می شود و در عمل شاهد کم تحرکی برخی مسؤولان در تحقق شعار سال هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقق کامل مطالبات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با شعار و بخشنامه امکان پذیر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با توان کارشناسی و اجرایی برای تحقق شعار سال به میدان بیایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که توجه به تولید داخل باید به یک راهبرد استراتژیک در کشورمان تبدیل شود، گفت: در شرایطی که کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار قرار دارد باید کشور را از درون قوی کنیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که یکی از مهم ترین الزامات قوی شدن کشور از لحاظ اقتصادی بالا بردن توان تولید است، خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده باید شاهد یک تحول مناسب در عرصه تولید داخل باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که با شعار و وعده نمی توان اقتصاد داخلی را متحول کرد، ادامه داد: رشد اقتصادی در گرو توجه به برخی شاخص های مهم نظیر تقویت تولید و توان داخلی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه برخی از مسئولان کشورمان هنوز به این باور نرسیده اند که می توان با تکیه بر توان داخلی توطئه اقتصادی دشمن را خنثی کرد، بیان داشت: باید این نگرش اشتباه در مسئولان کشور از بین برود تا شاهد تقویت بنیه اقتصادی باشیم.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که تجربه چهل ساله کشورمان نشان داده اتکا به توان داخل، کشور به پیشرفت های بسیاری می رساند، افزود: نتیجه این پیشرفت ها را امروز در صنایع نظامی، دفاعی و همچنین فناوری هسته ای به وضوح می بینیم که محصول تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در هر عرصه ای که به بیرون تکیه کردیم رشد و پیشرفتی در کشور حاصل نشده است، بیان داشت: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده که نتیجه نگاه به بیرون، تنها وابستگی و عدم پیشرفت خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha