پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین مروّجان فرهنگ ایثار و شهادت و تندیس صبر و مقاومت در جامعه هستند، انتقال راه و یاد و نام شهدا از طریق این عزیزان تاثیر بیشتری  بر مخاطبان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام حسن هنرمند امروز  در دیدار با "حاج حسین کاجی" پیشکسوت و راوی دفاع مقدس که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم انجام شد، گفت: یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت و تندیس صبر و مقاومت در جامعه هستند، انتقال راه و یاد و نام شهدا از طریق این عزیزان تاثیر بیشتری  بر مخاطبان خواهد داشت.

وی ادامه داد: نسل ایثارگر، بازماندگان هشت سال دفاع مقدس سالهای دفاع مقدس، ایستادگی، مقاومت، شجاعت، ایثار و شهادت طلبی را  به خوبی لمس کرده اند و امروز کلامشان در انتقال این فرهنگ نافذ تر از دیگران است.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یعنی حفظ دستاوردهای شهدا و ایجاد جامعه ای پویا برای رشد و پیشرفت و آبادانی در سایه استقلال، عزت و امنیت است.

وی افزود: سبک و سیره شهدا امروز باید در بین نسل های انقلاب اسلامی ترویج گردد و این اقدامات فرهنگی بهترین مقابله در برابر تهاجمات فرهنگی و رواج سبک زندگی غرب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha