جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقدامات حوزه علمیه خواهران استان همدان در مبارزه با کرونا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با وجود تعطیلی مدارس در روزهای گذشته، طلاب خواهر همدانی فعالیت‌های خود را در سنگرهایی همچون تولید و توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان و همچنین انتشار مطالب آموزشی و معنوی در فضای مجازی ادامه داده‌اند.

خانم ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ضمن تبریک سال نو، با تاکید بر اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و خصوصا  همدان، مدارس علمیه خواهران استان، حضور فعالی در عرصه مقابله با این بیماری داشته‌اند، گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان همدان، همگام با سایر نیروهای بسیجی و جهادی در این ایام مشغول فعالیت‌های تبلیغی و تولید و توزیع اقلام بهداشتی بوده و هستند.

وی افزود: با وجود تعطیلی مدارس در روزهای گذشته، اما طلاب خواهر همدانی از فعالیت‌های تبلیغی غافل نبوده‌اند و فعالیت‌ های خود را در سنگرهایی همچون تولید و توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان و همچنین انتشار مطالب آموزشی و معنوی در فضای مجازی ادامه داده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به فعالیت طلاب خواهر استان همدان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: ختم مجازی قرآن و قرائت ادعیه، ارسال پیامک با مضامین بهداشتی و معنوی و نشر مطالب مفید بهداشتی و امیدبخش برای مقابله با این ویروس منحوس، از جمله فعالیت‌هایی است که توسط بانوان طلبه همدان انجام شده است.

وی با اشاره به تهیه و تولید ماسک و مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی توسط طلاب خواهر، ابراز داشت: این فعالیت‌ها که تحت نظارت و تأیید کادر بهداشت و درمان استان صورت گرفته، به صورت جهادی و خودجوش از روز اول شیوع ویروس، توسط طلاب آغاز شده است و تا آخرین روزی که مبارزه با این ویروس منحوس در کشور وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

خانم امیدی در پایان با تقدیر از خدمات کادر پزشکی و درمان، تصریح کرد: خواهش ما از همه مردم عزیز این است که با ماندن در منزل و همراهی با زحمت کشان عرصه درمان، به زنجیره اجتماعی انتقال و سرایت کرونا خاتمه دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha