جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 893179
۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
جمالی پور

حوزه/ استاندار قزوین در دیدار نماینده ولی فقیه در استان، گفت: مدافعان سلامت برای مقابله با ویروس کرونا شب و روز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، هدایت الله جمالی پور، امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، از مجموعه کادر درمانی و پزشکان قدردانی کرد و گفت: کادر درمانی، پزشکان و پرستاران برای مقابله با ویروس کرونا شب و روز تلاش می‌کنند و از اقدامات بسیار خوب همه عزیزان قدردانی می‌کنیم.  

استاندار قزوین افزود: بسیاری از مردم از همان ابتدای شروع به کار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا با تذکرات دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان همکاری لازم را داشتند و برخی نیز متاسفانه تذکرات مسئولان خدمتگزار را جدی نگرفتند، به همین دلیل طرح «فاصله گذاری اجتماعی» برای جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا و قطع زنجیره آن، در استان اجرا شد و طی روزهای آینده نیز با جدیت ادامه خواهد یافت.  

وی با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به شیوع کرونا، افزود: در این راستا بسته‌های بهداشتی و غذایی از منابع دولتی و کمک خیّران و از طریق فرمانداری‌ها، هلال احمر، بهزیستی و گروه‌های جهادی برای اقشار آسیب پذیر تهیه شده و میان آنها توزیع می‌شود.  

جمالی پور، تحقق شعار سال را یکی از رسالت‌های جدی مسئولان دانست و بیان کرد: تحقق علمی و عملی شعار سال را با جدیت دنبال می کنیم و برای این امر برنامه‌ریزی‌ها را آغاز کرده‌ایم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha