چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
سعید اسماعیل زاده

حوزه/ کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین از تولید ۱۲ هزار ماسک در قرارگاه حضرت زینب(س) خبر داد.

حجت الاسلام سعید اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی  اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب حوزه های علمیه برادران و خواهران در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه مردم عزیز ایران در عرصه ها و مشکلات مختلف نقش تاثیرگذار داشته و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.  

کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین با قدردانی از تلاش های ارزشمند پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها، بیان کرد: کادر پزشکی و پرستاران مهم ترین حلقه بازگرداندن سلامتی به بیماران هستند که با عشق، سلامتی بیماران را تأمین می کنند و باید قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به فعالیت شبانه روزی قرارگاه جهادی حضرت زینب(س)، بیان کرد: از بیستم اسفند سال قبل تا  امروز  ۳۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین و تعدادی از همسران طلاب حوزه برادران در این قرارگاه  از ساعت 8 صبح تا ۲۲ مشغول تولید ماسک بهداشتی برای نیازمندان و شهروندان هستند.

وی ادامه داد: تا امروز ۱۲ هزار ماسک تولید و بین مردم محلات محروم استان قزوین به صورت رایگان  توزیع شده است.  

حجت الاسلام اسماعیل زاده افزود: با رفع برخی موانع و مشکلات در روزهای آینده تعداد تولید ماسک را به ۵۰ هزار عدد افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha