جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع جوانان انقلابی ارومیه

حوزه/ از ۱۹ اسفند که ویروس کرونا در ارومیه شیوع پیدا کرده طلاب و روحانیون ارومیه به صورت جهادی وارد میدان شده اند و با استفاده از ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی که توسط خیرین جمع‌آوری شده بود، مناطق حاشیه و کم‌برخوردار شهر ارومیه را گندزدایی کردند.

حجت الاسلام محمدمهدی رستم زاده، مسئول مجمع جوانان انقلابی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تشریح فعالیت‌های جهادی این مجمع، اظهار داشت: چهار سال است که مجمع جوانان انقلابی ارومیه راه‌اندازی شده است و در این سال‌ها حل مشکلات خانواده‌ها، کمک به آزادی زندانیان، ساخت و ساز منازل مستمندان، حل مشکلات مناطق حاشیه شهر، توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی در ایام مختلف و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در شهر و روستاهای اطراف از جمله اقدامات مجمع جوانان انقلابی ارومیه بوده است.

وی ادامه داد: از ۱۹ اسفند که ویروس کرونا در ارومیه شیوع پیدا کرده طلاب و روحانیون ارومیه به صورت جهادی وارد میدان شده اند و مجمع جوانان انقلابی ارومیه با استفاده از ۲۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی که توسط خیرین جمع‌آوری شده بود، مناطق حاشیه و کم‌برخوردار شهر ارومیه را گندزدایی کردند.

مسئول مجمع جوانان انقلابی ارومیه اضافه کرد: با حضور در بیمارستان، کمک‌های مردمی را اعم از میوه، آب میوه، آب معدنی و... را به دست بیماران کرونایی در این بیمارستان رسانده‌ایم و آمادگی کامل خود را به مسئولان بیمارستان اعلام کرده‌ایم که هر زمان بیمارستان اعلام نیاز کرد برای خدمت به کادر درمانی و بیماران کرونایی در بیمارستان حاضر باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: با همکاری گروه جهادی فاطمیون کارگاه تولید ماسک و کاور در ارومیه راه‌اندازی شده است که روزانه حدود ۲۰۰۰ ماسک در این کارگاه تولید و به صورت رایگان در اختیار نیازمندان و کارگران شهرداری قرار می‌گیرد و بعد از تولید انبوه، بخشی از این ماسک‌ها و همچنین لباس‌ها در اختیار کادر درمانی بیمارستان قرار خواهد گرفت.





 


انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha