جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-03-27_21-03-14.jpg

حوزه/ مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه خواهران امام خمینی(ره) رباط کریم، گفت: ارائه این خدمات با هدف روحیه دادن و اعلام آمادگی برای همراهی با بیماران کرونایی و کمک به مدافعان جبهه سلامت صورت می گیرد.

خانم افتخار اصغری، مدیر مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به فعالیت های جهادی این مرکز نیکوکاری در مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با همکاری دیگر اعضای این مرکز آماده کمک رسانی به بیماران کرونایی بوده و هم اکنون جمعی از طلاب این مدرسه در بیمارستان رباط کریم مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه فرد مبتلا به کرونا دچار ضعف در سیستم ایمنی بدن می شود به توصیه پزشکان این افراد باید از مواد غذایی مقوی و سالم استفاده کنند. در همین راستا با هماهنگی مسئولان بیمارستان فاطمه الزهرا(س) رباط کریم، و با حرکت جهادی اعضای مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اقدام به تهیه بیش از ۳۲۰ بطری آبمیوه طبیعی با رعایت کامل نکات بهداشتی نموده و جهت استفاده در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم با بیان اینکه این خدمت با هدف روحیه دادن و اعلام آمادگی برای همراهی با بیماران کرونایی و کمک به مدافعان جبهه سلامت صورت می گیرد، ابراز داشت: همچنین به مناسبت آغاز ماه شعبان مرکز نیکوکاری امام خمینی(ره) به همت خیرین ۱۱۰ بسته گوشت را بین ۱۱۰ خانواده نیازمند توزیع کرد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آسمانی IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
    0 0
    باوجوداندوه فراوان ازشرایط کنونی وازدست دادن هموطنان عزیزمان،باری دیگرباحضورنیروهای درمانی وبسیج مردمی وخصوصا طلاب درخط مقدم، روحیه ی جهادی رادرطول عمرخودنظاره گربودم.امیداست که عنایات خدوندمتعال باوجودپاکدلانی چون شماشامل حال کلیه مسلمین وجهانیان درنابودی این ویروس گردد. ومن الله توفیق