پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام عسگر دیرباز

حوزه/عضو خبرگان رهبری با بیان این که نباید به دادن اطلاعات غلط جامعه را دچار آشفتگی کرد، گفت: جامعه، نیازمند حفظ آرامش و کاهش استرس است

حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تلاش همه جانبه برای ریشه کنی این بیماری با رعایت  فاصله اجتماعی، اظهار داشت: امروز همه مسئولان نظام با همدلی و همکاری به دنبال کنترل و در نهایت ریشه کنی این بیماری در کشور هستند.

وی کنترل فضای عمومی جامعه را نیز در شرایط کنونی حساس برشمرد و بیان داشت: جامعه، نیازمند حفظ ارامش و کنترل استرس است و به همین علت نباید با دادن اخبار غلط و اشتباه و یا ایجاد هراس بی مورد مردم را دچار استرس و ناراحتی کرد.

رئیس دانشگاه قم افزود: رعایت اصول بهداشتی و عمل کردن به توصیه‌های پزشکان در مقطع کنونی باید از سوی همه مردم جدی گرفته شده و رعایت شود تا از این بحران عبور کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور تصریح کرد: در هفته ها و ماه های اخیر شاهد تلاش بی وقفه کادر درمانی در کشور بودیم که در عرصه خدمت رسانی به بیماران یک لحظه هم کوتاهی نکردند که نشان دهنده ایثار اجتماعی این جهادگران سلامت است.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز تاکید کرد: جامعه پزشکی کشورمان همواره در سطح بالایی قرار داشته اند و قطعا در مقابله با این ویروس نیز موفق خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: البته نیازمند مشارکت مردم نیز هستیم و باید مردم به توصیه‌های مسئولان وزارت بهداشت به‌خصوص درزمینهٔ رعایت فاصله اجتماعی عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha