پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمود پارچه باف

حوزه/رئیس ستاد کمک‌های مردمی قرارگاه کریمه اهل بیت(س) در قم گفت: مبلغ یک میلیارد تومان کمک های مردمی در گلریزان مجازی ویژه مبارزه با کرونا جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمود پارچه باف، در حاشیه بازدید آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) عنوان کرد: برای جمع آوری کمک های مردمی نیاز به گلریزان بود در فضای مجازی انجام شد.

رئیس ستاد کمک‌های مردمی قرارگاه کریمه اهل بیت(س) در قم افزود: گروهی از خیرین مبارزه با کرونا شکل گرفت و استارت کار زده شد و مبلغ ۱ میلیارد تومان کمک های مردمی در گلریزان مجازی ویژه مبارزه با کرونا جمع آوری شد.

وی بیان کرد: انتظار داریم تا ده میلیارد تومان از سوی خیرین جمع آوری شود و بتوانیم علاوه بر اقدامات لازم در مقابله با کرونا، بخشی از کمک ها را در اختیار نیازمندان با توجه به شرایط فعلی در کسب و کار قرار دهیم.

پارچه باف اظهار داشت: در جریان سیل ۹۸ مردم قم خوب درخشیدند و با هماهنگی سپاه علی ابن ابیطالب کار لرستان در دست اقدام بود تا اینکه به علت شیوع کرونا متوقف شد، در آن زمان ۱۰۵ واحد مسکن در لرستان تحویل دادیم که بودجه آن تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت خوبی در همراهی مردم و خیرین شکل گرفت و آستان مقدس یک میلیارد تومان تعهد داد و کمیته امداد نیز تلاش کرد و همدلی میان دستگاهها شکل گرفت.

رئیس ستاد کمک‌های مردمی قرارگاه کریمه اهل بیت(س) در قم عنوان کرد:باید به گونه ای مدیریت کرد که کارهای موازیتوسط  گروههای مردمی انجام نشود، آستان مقدس نیز قرار شد آشپزخانه حرم را در اختیار ما قرار دهد تا یک وعده غذا در هفته برای بیماران طبخ کنیم، از آستان قدس رضوی نیز یک وعده غذای مناسبی را تدارک دیدند.

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم تهیه ماسک و اقلام پزشکی بود که بچه های بسیج دانشجویی یک تشکیلات معتقد و سیستم خوبی را در قالب سه کارگاه فعال با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان شکل دادند و روزانه ۸ هزار ماسک تولید می شود.

پارچه باف افزود: در حمایت از نیازمندان ۵ هزار مورد سب کالا از سوی سپاه و ۵ هزار سبد کالا از سوی اوقاف تهیه شد و کمیته امداد تلاش کرده است این موازی کاری ها از بین برود، به ویژه باید به فکر اقشار ضعیف در ماه رمضان نیز باشیم و افرادی که کارهایشان تعطیل شد و نیاز معیشتی دارند شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: برآنیم با کمک های مردمی و شناسایی اقشار ضعیف، ضمن حفظ عزت و کرامت این عزیزان، بخشی از مایحتاج آنان را تامین کنیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha