پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تاکید مراجع عظام تقلید بر رعایت نظر متخصصان پزشکی و بهداشتی برای مبارزه جدی با ویروس منحوس، متعلق به حوزه دین بوده و اظهارات غیر علمی و کارشناسی برخی افراد، ارتباطی با حوزه های علمیه ندارد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان کشور با اعتقاد قوی و اراده پولادین در خدمت رسانی به مردم خوش درخشیدند، گفت: حقیقتا مدافعان سلامت در عرصه خدمت با روحیه انقلابی، موجب تقویت امید به زندگی و برگشت خیل عظیمی از بیماران به آغوش خانواده‌هایشان شدند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه ضمن درخواست از همشهریان در خصوص اینکه به توصیه های فرشتگان سلامت عمل کنند، عنوان کرد: در عین حالی که اکثر قریب به اتفاق مردم با ماندن در خانه زمینه قطع انتقال ویروس منحوس را فراهم آورده اند، روا نیست برخی هنوز هشدارهای بهداشتی را جدی نمی گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از عقلانی‌ترین راه های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و خروج از وضعیت کنونی، «در خانه ماندن است».  

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: تأکید مراجع عظام تقلید بر رعایت نظر متخصصان پزشکی و بهداشتی برای مبارزه جدی با ویروس منحوس، متعلق به حوزه دین بوده و اظهارات غیرعلمی و کارشناسی برخی افراد، ارتباطی با حوزه های علمیه ندارد.

وی در پایان گفت: بر خود واجب می دانم از خدمات شبانه روزی فرشتگان سلامت، نیروهای نظامی، انتظامی و گروه های جهادی طلاب که در مسیر بازگشت امنیت روانی و آرامش روحی شهروندان در حال خدمت رسانی هستند، خداقوت گفته و تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha