جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-03-25_12-21-54.jpg

حوزه/ خانم تبرائی با اشاره به مشارکت والدین در فعالیت های جهادی بانوان طلبه، گفت: با جذب کمک های مالی از خانواده های دانش آموزان و طلاب، اقلام بهداشتی مثل دستکش و ماسک در منازل طلاب تولید شده و در اختیار خانواده های بی بضاعت و کم درآمد قرار می گیرد.

خانم حمیده تبرائی، از مبلغان طرح امین شهر قدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: جمعی از مبلغات طرح امین و طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) شهر قدس، با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود را در فضای مجازی آغاز نموده و با تشکیل گروههای مختلف در شبکه های پیام رسان، راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی را برای مردم تبیین می کنند.

وی ادامه داد: با مساعدت و همکاری مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اقدام به تشکیل گروه های تبلیغی برای دانش آموزان و والدین کردیم و سپس با ارائه محتواهای مناسب فرهنگی و با استناد به آیات و روایات مرتبط و در قالب مسابقه، سرگرمی، ایده پردازی فعالیت های خود را آغاز کردیم که الحمدلله مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت و موجب شد ارتباط کلامی در فضای صمیمی شکل بگیرد زیرا ارتباطات نقش موثری در تربیت دینی دانش آموزان دارد.

این مبلغه طرح امین در ادامه با اشاره به مشارکت والدین در فعالیت های جهادی بانوان طلبه، ابراز داشت: با توجه به شرایط اقتصادی که با شیوع ویروس کرونا در جامعه پیش آمده است، تصمیم گرفتیم با جذب کمک های مالی از خانواده های دانش آموزان و طلاب، اقدام به تولید اقلام بهداشتی همچون دستکش و ماسک در منازل طلاب نمائیم، و با تهیه اقلام غذایی مثل گوشت و دیگر مایحتاج ضروری، آنها را در اختیار خانواده های بی بضاعت و کم درآمد قرار دهیم.

خانم تبرائی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله با همکاری ستاد محرومیت زدایی شهرستان، مدارس علمیه و دیگر گروههای جهادی بسیج به فعالیت خود ادامه خواهیم داد و امیدواریم به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت(علیهم السلام) به زودی شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یعقوبی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    سلام لطفا آدرس این ستاد جهادی طلاب شهرقدس رو برای تولید ماسک برام ایمیل کنید ممنون.