پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان تصریح کرد: «شهید زنده» برازنده قامت جانبازان است و امروز به یمن مجاهدت چنین انسان‌های پاک سیرت و راست قامت پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی به اهتزاز درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان،  حجت الاسلام محسن کیائی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان و امام جمعه شهر دلند، در نوشتاری به مناسبت چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس(ع)، آورده است: چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس(ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است. بزرگ‌ مردی که در صلابت و جانبازی سرلوحه آنانی است که در عرصه نبرد حق علیه باطل اسوه ایثار و رشادت هستند.

جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اسطوره ایمان و ایستادگی هستند با داشتن الگوهایی همچون حضرت عباس(ع)، دعوت ولی‌خویش را لبیک گفتند و مقتدرانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت نمودند و با برخورداری از اعتقادی راستین در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی جان نثاری و مجاهدت کردند و از این‌رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است. امروز به یمن مجاهدت چنین انسان‌های پاک سیرت و راست قامتی است که پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی به اهتزاز درآمده است. آنان که برگ برگ تاریخ این کشور نمونه‌هایی از رشادت‌های بی‌بدیل آنان را نشان می‌دهد.

میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان معزز شهر دلند و حومه و خانواده‌های گرانقدرشان را تبریک و تهنیت عرض میکنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha