شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س)

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های اجرایی و دولتی، ظرفیت قرارگاههای مردمی را در مقابله با کرونا باور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست مسئولان قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) با مدیر حوزه های علمیه، با اشاره به تلاش طلاب در این قرارگاه مردمی عنوان کرد: در مورد تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی، نگرانی هایی وجود داشت که روحانیت و طلاب جهادی ورود کردند و به صحنه آمدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: به نظر می رسد انسجام لازم در کارهای مردمی به طور کامل به وجود نیامده است موازی کاری وجود دارد و این امر مدیریت بحران را دشوار تر می‌کند.

وی بیان کرد: استان قم باید ظرفیت های لازم را در اختیار این قرارگاه قرار بدهد و دستگاه های اجرایی و دولتی، ظرفیت قرارگاه های مردمی را در مقابله با کرونا باور کنند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: قرارگاه مردمی رقیب بخش دولتی نیست و خود را مکمل می داند تا باری از دوش دولت بردارد، اما با این وجود از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی شود.

وی تصریح کرد: هنوز بسیاری از مسئولان استان جایگاه و اهمیت نیروهای جهادی را نپذیرفته اند و پروتکل هایی را در نظر می گیرند که بیشتر شبیه مانع تراشی است، نیروهای جهادی، کارشان مخلصانه و برای خداست و نباید مانع تراشی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی دیگر از دغدغه‌ها این است که مردم هنوز به ابعاد این فاجعه پی نبرده اند و ترددهای غیر ضروری وجود دارد و در این باره باید راهکارهای جدی اندیشه شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha