پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فعالیت های جهادی مدرسه علمیه جزائریه شوشتر

حوزه/ امام جمعه شعیبیه شوشتر، با اشاره به پشتیبانی دفتر آیت الله سیستانی از فعالیت‌های جهادی طلاب برای ضدعفونی منازل مردم، گفت: بحمدالله چندین روز است که طلاب گروه جهادی انصارالائمه بخش شعیبیه شوشتر، اقدام به ضدعفونی اماکن تجمعی و منازل مردم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شعیبیه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت جمعی از طلاب جهادی در راستای ضدعفونی منازل مردم، اظهارداشت: بحمدالله چندین روز است که طلاب گروه جهادی انصارالائمه بخش شعیبیه شوشتر، اقدام به ضدعفونی اماکن تجمعی و منازل مردم کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فعالیت طلاب جهادی با پشتیبانی دفتر آیت الله سیستانی و مؤسسه خیریه راه ایمان در حال انجام است، گفت: تا به امروز ۵ روستا به‌طور کامل ضدعفونی شده و در روزهای آتی نیز سایر روستاها با تلاش طلاب جهادی، پاک‌سازی و ضدعفونی خواهند شد.

حجت‌الاسلام منصوری، ضمن تقدیر از فعالیت جهادی طلاب و روحانیون در سطح مناطق محروم شهرستان شوشتر و شهرهای توابع آن، تصریح کرد: به فضل خدا طلاب بسیار خوب و فعالی در بخش شعیبیه وجود دارد که تقریباً بخش اعظم فعالیت‌های جهادی این نقطه را انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است، طلاب جهادی مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، هم‌اکنون بیش از ۱۰ روز است که در روستاهای محروم، مشغول ضدعفونی منازل مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha