پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علوی با صدور پیامی، چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات با صدور پیامی، چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:

امروز جانبازها وقتی به طور متمایز در جامعه نشان داده شوند، معرفی بشوند، تجلیل بشوند، احترام بشوند و مورد تکریم قرار بگیرند، این به معنای به میان آوردن تمثل واقعی ایثار است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت با سعادت علمدار حماسه ی جاودان کربلای معلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) را صمیمانه تبریک و تهیت عرض می نمایم.

فرا رسیدن این روز میمون و مبارک، مایه ی مباهات و افتخار تمامی آزاد اندیشانی است که طریق عافیت را یافته و با ابراز ارادت خاصه به مقام والای حضرت عباس بن علی(ع) که حمد و ثنای الهی بر او باد، شهد شیرین و گوارای ولایتمداری را بر کام خود می چشانند، تا از لذّت و آرامش غرور و خود باوری متنعم گردند.

درود بیکران نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه ی معصومین(ع) بر شما جانبازان سرافراز که صفت شهدای حاضر برازنده ی قامت زخم خورده و تکیده، امّا استوارتان است که با پیشکشِ پاره های پیکر نازنین تان، نام و یاد شهدای ناظر را در اذهان زنده نگه می دارید و الحق و والانصاف بهشت را به بهاء ستانده اید، نه به بهانه.

اینجانب خاضعانه در مقابل این عظمت، وقار و ابهت سرِ تعظیم فرو می آورم.

یقیناً این قلم در تشریح و تجلیل از رشادت، جان فشانی های مثال زدنی در نیل به درجه ی پر افتخار جانبازی نارساست و اجر و پاداشتان جز از پیشگاه سخاوتمند خداوند رحمان و رحیم، میسور نیست.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha