پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نائب رئیس وفاق المدارش شیعه پاکستان

حوزه/نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: در زمانی که همه جهان مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند و دنیا دارد در این زمینه با ایران همبستگی می‌کنند، تحریم های جدید نگران کننده است، ایران از سال‌ها قبل مورد تحریم غیرقانونی اقتصادی آمریکا است.

به گرازش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان در واکنش به تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: در زمانی که همه جهان مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند و دنیا دارد در این زمینه با ایران همبستگی می‌کند، تحریم های جدید نگران کننده است، ایران از سال های قبل با تحریم غیرقانونی اقتصادی آمریکا مواجه است.

وی افزود: از یک طرف نخست وزیر آمریکا پیشنهاد کمک برای مبارزه با کرونا ویروس می دهد اما از سوی دیگر با ادامه تحریم ها علیه منافع ملی ایران بدترین دشمنی خود را نسبت به مردم ایران نشان می‌دهد، سازمان همکاری اسلامی و سازمان های بین المللی باید برای لغو تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران تلاش کنند.

وی پیگیری های عمران خان نخست وزیر پاکستان نسبت به لغو تحریم آمریکا علیه ایران را قابل تحسین دانست و گفت: دولت پاکستان باید کشورهای اسلامی و کشورهای دیگر را را برای کمک به کشور دوست و همسایه یعنی جمهوری اسلامی ایران آماده کند. امروز ایران در این بحران در بدترین محاصره هست و باید این محاصره اقتصادی را شکست دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha