پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمایت از بیماران کرونا

حوزه/ به همت گروه جهادی "مصلحین" قم، از برخی خانواده های بیماران کرونایی در ابعاد مادی و معنوی، حمایت هایی به عمل می آید.

محمد کرمی، مسئول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که در مجموع بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و متخصصین اعم از روان شناسان، حقوقدانان، روحانیون، کارشناسان تربیتی کودک و نوجوان و غیره در گروه جهادی مصلحین حضور دارند، اظهار داشت: در خصوص مقابله با ویروس نحس کرونا از همان روزهای نخست شیوع این بیماری، حدود نیمی از این اعضا پس از آموزش های لازم در این رابطه فعالیت داشته و در زمینه های مختلف از جمله غربالگری و پایش سلامت خانواده های محروم و نیازمند مشغول به خدمت رسانی بوده اند.

وی افزود: در اثنای همین غربالگری و پایش که به کمک برخی از اصناف قم نیز انجام شده، خانواده های محروم و آسیب پذیر که دارای بیماران کرونایی بوده اند، مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفته اند و نسبت به تهیه بسته های معیشتی و یا کمک های نقدی برای آنها اقدام شده است.

کرمی همچنین گفت: علاوه بر این برخی خانواده هایی که نیازمند به داروهای خاصی بوده اند، به کمک خیرین تلاش شده که اقلام دارویی مورد نیاز آن ها تأمین شود.

وی بیان داشت: همچنین برخی از کارگران روزمزد و یا مغازه دارانی که به جهت تعطیلی کسب و کارشان، دچار مشکلات شدیدی شده اند، بسته های معیشتی به ارزش حدودی ۳۰۰ هزار تومان برای آن ها تهیه و توزیع شده و در حد توان نیز به برخی از آن ها کارت های هدیه صدهزار تومانی داده شده است تا در این شرایط سخت اقتصادی، بخش کوچکی از مشکلات آن ها را جبران کند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha