شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده که برای تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری به تبریز آمده بود با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش که برای تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری به تبریز سفر کرده بود. امروز با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز در این دیدار با اشاره به نقش بی بدیل نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: کمر طاغوت با حضور نیروی هوایی ارتش در محل اقامت حضرت امام خمینی(ره)، شکسته شد.

امام جمعه تبریز، نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست و  افزود: دانش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات والفجر ۸، موجب به هم خوردن معادلات و سازماندهی رژیم بعثی صدام شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار گفت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته و همواره در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز در خط امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

در این دیدار از خدمات امیر سرتیپ دوم خلبان هاشمی تقدیر و امیر سرتیپ دوم خلبان رسولی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha