جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جعفر آذرپندار، امام جمعه چهاربرج

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، بسیج طلاب و روحانیون و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، درگذشت حجت الاسلام آذرپندار را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی و بسیج طلاب و روحانیون استان، در پی درگذشت حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه شهر چهاربرج، پیام تسلیت صادر کردند.
 

حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشاند

خبر درگذشت امام جمعه محترم چهاربرج و استاد مدرسه علمیه شهرستان میاندوآب عالم جلیل القدر حجت‌الاسلام شیخ جعفر آذرپندار موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

درگذشت عالم فقید سعید را به خاندان مکرم و بازماندگان معزّز و معظم ایشان و نیز به علما و اساتید حوزه علمیه استان و ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به همه‌ مردم مؤمن و انقلابی استان و شهرستان میاندوآب و شهر چهاربرج و حومه تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را مسألت می نمایم.

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مجاهد نستوه و یار صدیق انقلاب امام جمعه شهر چهاربرج شهرستان میاندوآب را خدمت علما و روحانیون؛ امام جمعه محترم ارومیه؛ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه؛ ائمه جماعات؛ خاصه بیت شریف وی تسلیت و تعزیت عرض نموده از محضر خداوند تبارک و تعالی برای این مجاهد خستگی ناپذیر علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی:

اِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

خبر رحلت شهادت گونه امام جمعه بسیجی، انقلابی، مردمی و پرتلاش شهر چهاربرج، حضرت حجت الاسلام حاج آقا شیخ جعفر آذرپندار رحمت الله علیه، موجب تاثر و تالم دوستداران روحانیت گردید.

خبر فقدان جانسوز این دانشمند وارسته و عالم انقلابی که در همه سال‌های طلبگی و  نیز در زمان تلبس به لباس مقدس روحانیت پیوسته در خط اسلام ناب محمدی و دارای روحیه ی انقلابی و جهادی کم نظیری بودند و الحمدلله در کسوت امامت جمعه شهر عالم خیز چهاربرج نیز در پیشگامی مردم با بصیرت آن دیار، خدمات دینی و فرهنگی تاثیرگزاری از خود به عنوان صدقه ی جاریه به یادگار گذاشتند، دل تمام دوستداران روحانیت اصیل را داغدار نمود.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی که مستندات به یادماندنی از همکاری‌های صاقانه وی در کارنامه ی برنامه های خود دارد، رحلت معظم له را به تمامی مردم‌ ولایتمدار شهرستان میاندوآب و شهر ولایتمدار چهاربرج و همچنین خانواده گرامی و داغدار وی و عموم طلاب و روحانیون انقلابی آن دیار بویژه محضر نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قریشی تسلیت گفته و شادی روح آن عالم وارسته را از خداوند متعال خواهان و صبر جمیل وَ اجر جزیل برای بازماندگان ایشان آرزومند است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha