چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسئول قرارگاه جهادی حوزه اصفهان از بیمارستان عیسی بن مریم بازدید کرد

حوزه/ حجت الاسلام مومنی گفت: در راستای «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بر خود وظیفه دانستیم به همراه جمعی از طلاب جهادی و روحانیون با حضور در بیمارستان عیسی بن مریم از کادر درمانی تشکر کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در اصفهان،  حجت الاسلام سید حسین مومنی، سه شنبه، پس بازدید از روند درمانی بیماران کرونایی در اولین بیمارستان تخصصی  بیماران کرونایی دراصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت رسانی در هر عرصه رسالت روحانیت و طلاب است.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان، افزود: این قرارگاه چه در عرصه ضدعفونی مکان های عمومی و بیمارستان ها، کمک به بهبود روند درمانی بیماران کرونایی در بیمارستان و مشاوره اعتقادی و  دینی به بیماران در مراکز درمانی از طریق دفاتر «نسیم مهر» علوم پزشکی اصفهان تاکنون اقدام کرده است.

حجت  الاسلام مومنی  افزود: در راستای تحقق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق بر خود وظیفه دانستیم که به همراه جمعی طلاب جهادی  و روحانیون مستقر در بیمارستان ها با حضور در اولین بیمارستان تخصصی محل بستری بیماران کرونایی اصفهان یعنی بیمارستان عیسی بن مریم از کادر درمانی  و در راس آنها دکتر طباطبایی رئیس این بیمارستان تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: در ضمن این بازدید و تشکر از کادر درمانی، بسته های میوه برای بیماران از سوی قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان تهیه شده بود  که توزیع شد.

گفتنی است، مسئول نهاد رهبری علوم پزشکی اصفهان حجت الاسلام خوشنویس زاده هم در این بازدید مسئول قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه اصفهان را همراهی می کرد و جلسه ای مشترک با رئیس بیمارستان عیسی بن مریم برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha