جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله سیدجعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات مقام معظم رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله سیدجعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات مقام معظم رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

«انالله و اناالیه راجعون»

ضایعه مؤلمه ارتحال حضرت آیت الله سید جعفر کریمی موجب تأسف و تأثر گردید. فقدان این شخصیت فقیه انقلابی که عمر پربرکت خویش را صرف خدمت به اندیشه‌های والای امام راحل عظیم الشأن و تبیین دیدگاه‌های فقهی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) نمود را به بیت محترم ایشان و سایر بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت عرض می‌نمایم.

اینجانب به پاسداشت فرصت ارزشمند چند دهه مؤانست و همراهی با آن مرحوم در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در جوار مرقد ملکوتی حضرت ابالحسن امام رضا علیه افضل التحیه والثناء علو درجات معنوی ایشان و بهره‌مندی از الطاف و شفاعت اهل البیت علیهم‌السلام را برای آن مرحوم از حضرت احدیت مسألت می‌نمایم.

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha