جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2020-03-27_19-07-43.jpg

حوزه/ حجت الاسلام شیردل با اشاره به حضور طلاب جهادی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: با همکاری خیرین مردمی تعداد ۱۲۵۰ بطری آبمیوه تهیه نموده و در ۵ بیمارستان شهر تهران بین بیماران کرونایی توزیع شد.

حجت الاسلام میثم شیردل از مبلغان طرح امین حوزه علمیه تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: طلاب جهادی آمادگی دارند در همه عرصه هایی که مورد نیاز است برای خدمت به بیماران کرونایی اقدام کنند تا إن شاءالله با همکاری همه آحاد جامعه بزودی شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

وی با اشاره به حضور طلاب جهادی در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در همین راستا جمعی از مبلغان طرح امین تهران تصمیم گرفتند برای همیاری بیماران کرونایی و کمک به تقویت سیستم ایمنی آنان نسبت به تهیه و توزیع آبمیوه اقدام کنند.

این مبلغ طرح امین ادامه داد: با همکاری خیرین مردمی تعداد ۱۲۵۰ بطری آبمیوه شامل آب لیمو عسل، سیب و هویج تهیه شده و سپس به همت مبلغان طرح امین آن ها را در ۵ بیمارستان شهر تهران بین بیماران کرونایی توزیع کردیم.

حجت الاسلام شیردل در پایان با اشاره به خدمات مبلغان طرح امین تهران در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: هم اکنون بسیاری از مبلغان طرح امین با تشکیل قرارگاه های ستاد سلامت مشغول ضدعفونی معابر و تولید و توزیع محلول های ضدعفونی در محلات تهران می باشند و این خدمات تا عادی شدن شرایط جامعه ادامه خواهد داشت. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha