یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مرهون حضور بی نظیر مردم در عرصه های مختلف است، گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات با اقتدار پشتیبان نظام و انقلاب خواهند ماند.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، به نقش مهم مردم در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف همواره حضوری تأثیرگذار داشته اند.

وی با بیان این که مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده اند، افزود: علیرغم همه توطئه های دشمنان، اما حضور در صحنه مردم بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام طبرسی، حضور مردم در عرصه های مهم انقلاب اسلامی را پاسخ محکمی به توطئه های دشمنان دانست و بیان داشت: ملت بزرگ ایران همواره با حضور خود نشان دادند پشتیبان واقعی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان ملت ایران در طول چهل سال اخیر هر چه در توان داشتند برای دور کردن مردم از انقلاب و آرمان های نظام استفاده کردند، افزود: اما همه این توطئه ها با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر جا حضور مردم در صحنه پررنگ تر بوده، دشمن از مواضع خود علیه انقلاب و نظام عقب نشینی کرده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی با پشتوانه بی نظیر مردم امروز عزتمندانه در دنیا نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که عزت و عظمت امروز نظام اسلامی مرهون حضور بی نظیر مردم در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات با اقتدار پشتیبان نظام و انقلاب خواهند ماند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از حضور در صحنه مردم عصبانی است و تلاش می کند این حضور را کمرنگ کند، بیان داشت: در طول  چهل سال دشمنان بسیار تلاش کردند تا میان مردم و انقلاب فاصله ایجاد کنند، که با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با قدرت مسیر و اهداف خود را ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: دشمنی ها و توطئه های بدخواهان انقلاب اسلامی نمی تواند مانع حرکت نظام اسلامی شود.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که امروز و در گام دوم انقلاب وحدت و همبستگی مردم برای عبور از مشکلات و رسیدن به اهداف پیش روی باید بیشتر تقویت شود، تصریح کرد: باید از همه توان و ظرفیت داخلی در جهت رسیدن به آرمان ها و ارزش های انقلاب بهره گیریم.

وی همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: مسئولان نیز باید با جدیت و توان بیشتری در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha