جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی

حوزه/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج محمدتقی فهمیده» پدر شهیدان سرافراز «محمدحسین و داوود فهمیده» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج محمدتقی فهمیده» پدر شهیدان سرافراز «محمدحسین و داوود فهمیده» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر فهمیده

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم «حاج محمدتقی فهمیده» پدر شهیدان سرافراز «محمدحسین و داوود فهمیده» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم. آن مرحوم در عرصه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور و مشارکت در برنامه‌های مرتبط با این حوزه در سراسر کشور خدمات و اقدامات ارزشمندی داشته‌اند.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والا مقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سیدمحمدعلی شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha