شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نسیم مهر رضوی

حوزه/ ۲۵۰ پرس غذای طبخ شده با رعایت مسائل بهداشتی و با خدمت‌گزاری جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان میان بیماران و پرسنل بیمارستان معتمدی گرمسار توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، همزمان با اجرای سراسری طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان‌های درگیر ویروس کرونای کشور، خادمیاران رضوی ضمن عیادت از بیماران کووید۱۹ بیمارستان معتمدی گرمسار، با توزیع غذای متبرک از کادر درمانی و بیماران دلجویی کردند.

طرح توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) با عنوان «نسیم مهر رضوی» پس از اجرا در شهرهای سمنان، دامغان، شاهرود، در شهرستان گرمسار اجرا شد. 

۲۵۰ پرس غذای طبخ شده با رعایت مسائل بهداشتی و با خدمت‌گزاری جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان میان بیماران و پرسنل بیمارستان معتمدی گرمسار توزیع شد.

در جریان این اقدام مدیران بیمارستان از حمایت و پشتیبانی معنوی آستان قدس رضوی با اجرای مناسب طرح «نسیم مهر رضوی» و ایجاد فضای معنوی با عطر و بوی امام رضا(ع) در سراسر کشور تشکر و تقدیر کردند. 

همچنین ارتباط مستقیم تصویری با حرم مطهر رضوی، پرچم‌گردانی، ذکر مداحی، عیادت از بیماران، تقدیر از کادر خدوم درمانی بیمارستان معتمدی گرمسار با اهدای بسته‌های متبرک رضوی از جمله برنامه های اجرای این طرح در بیمارستان معتمدی گرمسار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha