شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام یوسف پور

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی است، گفت: دولت و مجلس به عنوان دو بازوی مهم اجرایی و قانون گذاری کشور باید همه توان خود را در جهت تحقق شعار سال به کار گیرند.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، گفت: وظیفه مسئولان امر در فراهم کردن بسترهای لازم به منظور تحقق این شعار در سالجاری دوچندان است.

وی با بیان این که تحقق شعار سال نیازمند یک عزم همگانی است، افزود: دولت و مجلس به عنوان دو بازوی مهم قانون گذاری و اجرایی کشور باید همه توان خود را در جهت تحقق شعار سال به کار گیرند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که امروز کشورمان برای از بین بردن آثار تحریم های ظالمانه دشمن به جهش در تولید داخل نیازمند است، بیان داشت: با رونق و جهش مناسب تولید داخل می توانیم به یک رشد مناسب اقتصادی دست پیدا کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره این که عزم مسئولان اجرایی کشور برای حمایت از تولید داخل باید جزم تر شود، گفت: کشورمان از ظرفیت و توانمندی بالایی در جهت رشد اقتصادی برخودار است که باید با حمایت از تولید داخل به شکوفایی برسانیم.

وی با بیان این که متاسفانه در سال های اخیر نسبت به توانمندی و ظرفیت های داخلی کمی بی توجهی صورت گرفت، افزود: در شرایطی که دشمنان ما برای فشار حداکثری به ملت ایران در حوزه اقتصادی متحد شده اند باید بیش از پیش بر توان و ظرفیت داخل تکیه کنیم.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید مسیر حرکت کشور به سمت رونق و شکوفایی اقتصادی را مشخص کردند، تصریح کرد: مسئولان اجرایی و قانون گذاری کشور باید همه توان خود را در جهت تحقق عملی شعار سال به کار گیرند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این ‌که مسئولان به گونه ای برنامه ریزی کنند تا جهش در تولید موجب رونق اقتصاد خانواده های ایرانی شود، افزود: اگر یک عزم ملی در این خصوص وجود داشته باشد به طور حتم ضمن بی اثر کردن تحریم ها شاهد شکوفایی در اقتصاد داخل نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به این که جهش تولید یکی از بهترین راه های رشد اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور است، بیان داشت: مسئولان باید با جلوگیری از واردات بی رویه به کشور بسترهای لازم برای تقویت تولید داخل را فراهم کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی فرصتی برای رشد و توسعه کشور فراهم کرده است، گفت: باید از فرصت های به وجود آمده به گونه ای بهره گیریم تا بتوانیم ظرفیت های داخلی کشور را به فعلیت برسانیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha