جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید

حوزه/ جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت دکتر مجید فرهاد، نخستین پزشک شهید خدمت کاشان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت دکتر مجید فرهاد، به عنوان نخستین «پزشک شهید خدمت در کاشان» را تسلیت گفتند.

 پیام دکتر حسینعلی شهریاری، دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»

از میان مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند و برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنان در انتظارند و هرگز تغییر وتبدیلی در پیمان خود ندادند.

خبر شهادت راه سلامت و خدمت، همکار فرهیخته و متعهد، شهید دکتر مجید فرهاد که در حال جهاد و مداوای بیماران به فوز عظیم و درجه رفیع شهادت نایل گشت، موجب تأسف و تأثر عمیق جامعه پزشکی گردید.

 اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ بهداشت و درمان کشور، خصوصا دانشگاه پرافتخار علوم پزشکی کاشان و خانواده محترم و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

 سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی، فرمانده سپاه کاشان:

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ

[ﺷﻬﻴﺪﺍﻥ] ﺑﻪ ﻧﻌﻤﺖ ﻭ ﻓﻀﻠﻲ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺧﺪﺍ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺒﺎﻩ ﻧﻤﻰ  ﻛﻨﺪ ، ﺷﺎﺩﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﺴﺮﻭﺭﻧﺪ.(١٧١ آل عمران)

خانواده محترم شهید گرانقدر دکتر مجید فرهاد

جامعه پزشکان و پرستاران شهرستان کاشان

سلام علیکم

شهادت پزشک عزیز راه سلامت و خدمت به مردم ، دکتر مجید فرهاد را به شما تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن شهید سعید طلب اجر و مغفرت فراوان و برای بازماندگان آرزوی سلامت و صبر دارم.

بی شک امروز که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها در خط مقدم دفاع از جان مردم قرار دارند، نزد خداوند متعال از اجر بی نظیری برخوردار هستند و مردم و مسئولان شهرستان کاشان به امثال افرادی خدوم و فداکار، همچون پزشک بسیجی دکتر مجید فرهاد بر خود می بالند و ایشان را الگویی مثال زدنی برای نسل نو می دانند.

امید است خداوند مهربان عاقبت ما را نیز با شهادت ختم بخیر گرداند.

سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

همه گیری ویروس کرونا و تلاش جهادگران سلامت در راه درمان بیماران، بار دیگر باعث آسمانی شدن یکی از تلاشگران این عرصه در منطقه ما شد.

خبر شهادت مدافع سلامت، دکتر مجید فرهاد پزشک خوشنام و با اخلاق و مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان که در راه نجات جان بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

دکتر فرهاد که سالها عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق به درمان دردمندان پرداخت و دغدغه اش سلامتی مردم بود از ابتدای شیوع بیماری کرونا به معالجه این بیماران مشغول شد و متاسفانه در این راه خود نیز بیمار و بستری شد و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید.

اینجانب فقدان تأثربرانگیز این پزشک متعهد و دلسوز را به خانواده سوگوار ایشان، پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جامعه فرهیخته پزشکی و مردم مومن کاشان و آران و بیدگل تسلیت و تعزیت میگویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان:

«وَالذِینَ امَنوا بِالله وَ رُسُلِه اولئِکَ هُم الصِّدِّیقُون وَ الشُّهَداء عِند رَبِّهم»

شهادت کرامت انسان مؤمن و  کامل است، بالاترین خیری است که بالاتر از آن خیری تصور نمی‌شود. «بابُ الجَنِّه ای» است که فقط برای خواص اولیاء الهی گشوده می شود و اوج  قرب وصال حضرت حق و  همنشینی با ابرار است.

شهادت نخستین شهید سلامت شهرستان کاشان جناب آقای دکتر مجید فرهاد پزشک خوشنام کاشانی که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، موجب اندوه و تأسف همگان گردید.

اینجانب این تألم را به جامعه پزشکان، خانواده محترم ایشان بویژه فرزند دلبندشان آقای شایان فرهاد که از محصلین مدرسه سمای این واحد دانشگاهی می باشند تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علوّ درجات و غفران برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسألت دارم.

بدون تردید خدمات  شهید دکتر مجید فرهاد برای  همیشه در اذهان زلال اهل خدمت و مردم قدرشناس شهرستان کاشان خواهد درخشید.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Saeidi IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    ایشان نطنزی بودند بزرگ شده نطنز اصالتا نطنزی بودند کاش یکی به مادربیمارش هم تسلیت میگفت