چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
photo_2020-03-10_14-47-38 (4).jpg

حوزه/ خودپردازها همانند پمپ بنزین ها از مکان های بسیار آلوده هستند، از این رو جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران تصمیم گرفتند با قرار دادن دستمال کاغذی، همشهریان تهرانی را نسبت به انتقال ویروس از این راه حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، هر جا ویروس کرونا خودنمایی می کند، همان جا سنگر طلاب جهادی است. خودپردازها همانند پمپ بنزین ها از مکان های بسیار آلوده هستند، از این رو جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره)  تهران تصمیم گرفتند با قرار دادن دستمال کاغذی، همشهریان تهرانی را نسبت به انتقال ویروس از این راه حفظ کنند.

در این ابتکار جالب؛ یک برگه توضیحات درباره نحوه استفاده از آن ذکر شده است و مراجعه کنندگان می توانند برای فشار دادن دکمه های دستگاه خودپرداز از دستمال استفاده کنند و یک کیسه زباله هم برای انداختن دستمال ها نصب شده است. طلبه ها به طور منظم با سرکشی به دستگاه های خودپرداز دستمال های خالی را تعویض می کنند.

شما هم قدمی بردارید که هر قدم برای مقابله با این ویروس به گفته مقام معظم رهبری حسنه است.

خداوند می فرماید: مَنْ جاءَ بِالْحَسَنَةِ فَلَهُ خَیْرٌ مِنْها وَ هُم منْ فَزَع یَوْمَئِذ آمِنُون؛ کسی که کار نیکی انجام دهد پاداشی بهتر از آن خواهد داشت و آنان از وحشت روز قیامت در امانند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha