جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قرارگاه شهدای روحانیت قزوین

حوزه/ در جلسه هماهنگی شورای سیاستگذاری قرارگاه مدافعان سلامت قزوین تصمیم بر آن شد که فعالیت ایستگاه های سلامت با محوریت مساجد انجام شود و هر یک از قرارگاه ها به صورت تخصصی به فعالیت در زمینه مقابله با کرونا بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، هماهنگی شورای سیاستگذاری قرارگاه مدافعان سلامت با حضور دکتر پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و خانم دکتر محمدبیگی نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، منظور ارائه گزارش قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین و بررسی ابعاد طرح ایستگاه سلامت محله محور با محوریت مساجد برگزار شد.  در این جلسه مقرر شد که فعالیت ایستگاه های سلامت با محوریت مساجد انجام شود و هر یک از قرارگاه ها به صورت تخصصی به فعالیت در زمینه مقابله با کرونا بپردازند.

نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی طلاب و روحانیون در مبارزه با کرونا، گفت: خوشبختانه مردم در ایام تعطیلات در خانه ماندند و همکاری لازم را برای قطع زنجیره کرونا با مسئولان استان داشتند.   

دکتر محمد بیگی افزود: انتظار همه پزشکان و مسئولان از مردم این است که با ادامه پویش «در خانه بمانیم» به ریشه کنی این ویروس منحوس کمک کنند تا ان شاءالله شاهد جشن شکست کرونا باشیم.  

در ادامه، مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، گفت: فعالیت های شبانه روزی و مخلصانه کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی در معالجه  و پرستاری از بیماران کرونایی، هیچگاه از ذهن مردم ایران فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام رضایی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شبانه روزی  قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین از ضدعفونی معابر و خیابان های سطح شهر و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم گرفته تا تغسیل اموات کرونایی، از رئیس دانشگاه علوم پرشکی قزوین در خواست کرد بیش از پیش از طلاب جهادی حمایت کنند.  

در پایان جلسه، عباس کاظمی فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین از اقدامات جهادی اقشار مختلف در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha