جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه علوم پزشکی شیراز

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست بررسی آخرین اقدامات مقابله با کرونا، بر افزایش همدلی بخش های خصوصی و دولتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مهرزاد لطفی، عصر امروز در نشست بررسی آخرین اقدامات مقابله با کرونا که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه یکپارچگی مجموعه سلامت برای مقابله با هرگونه بحران به ویژه مبارزه با کرونا بسیار تاثیرگذار است، اظهار داشت: حفظ سلامت مردم به عنوان رسالت مهم مجموعه دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو از تمامی کادر بهداشت و درمان و آزمایشگاه های تشخیصی کرونا که در بسیج ملی مبارزه با کرونا مشارکت دارند، قدردانی می کنم.

وی همچنین به بررسی مسائل مربوط به آموزش علمی اساتید به دانشجویان، پوشش خدمت رسانی در مراکز درمانی از سوی اساتید و دانشجویان و بررسی عملکرد مطب های خصوصی و آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در سطح شیراز و استان پرداخت.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز اقدامات حوزه خود در راستای تحقق اهداف بسیج ملی مبارزه با کرونا در فارس را معرفی کردند.

در ادامه مقرر شد نشست مشترک حوزه های اقتصاد درمان و اقتصاد سلامت با رئیس دانشگاه، با هدف بررسی تبعات اقتصادی بحران کرونا بر نظام سلامت برگزار شود.

سیدکاظم تدین، مدیرعامل مستقل بیمارستان شهید دکتر فقیهی و سیدامیررضا مصباحی رئیس بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی نیز در این نشست اقدامات این دو مرکز درمانی را در زمینه خدمت رسانی به مراجعان و مبتلایان به کرونا بیان کردند.

سید ابوالفضل هاشمی اصل، مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه نیز با اشاره به مشارکت نیروهای جهادی بهداشت در بسیج ملی مبارزه با کروناویروس، از معرفی این افراد به معاونت بهداشت دانشگاه خبر داد.

اعلام گزارش آمار مبتلایان در مراکز درمانی استان و اقداماتی که برای آنان انجام شده، دیگر محور نشست امروز بود که با حضور لیلا هاشمی زاده مدیر خدمات پرستاری دانشگاه ارائه شد.

                         

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha