جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از صبر و حوصله مردم باید بسیار تشکر و قدردانی کرد که در جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا اینگونه زیبا همکاری کردند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: اولین مسئله در هر جامعه ای الزام به قوانین و مقررات است، لذا مسئولیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، ابراز داشت: امروز در مسئله بیماری کرونا، انگشت اتهام به سوی مستکبران(آمریکا و اسرائیل) است که مشاهده می شود پای خودشان را هم گرفته است.

امام جمعه بیرجند افزود: یکی از موارد بسیار حساس در مسئله بیماری کرونا، پیشگیری از سرایت جمعی آن است، لذا همکاری همه جانبه ای را از ناحیه نهادهای مختلف طلب می کند، اما آن نهادی که نظارت میدانی و الزام در جهت التزام مردم به اجرای مقررات را به دوش می کشد، نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: از صبر و حوصله مردم نیز باید بسیار تشکر و قدردانی کرد که در جهت قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا اینگونه زیبا همکاری کردند.

وی تصریح کرد: در هر قشری افرادی هستند که یا مشکل اعصاب دارند و یا تحملشان کم است، لذا ممکن است در مقابل قانون و مقررات که منافع دیگران به آن گره خورده است سرسختی نشان دهند که حرف آخر با آنها جریمه است، اما اکثریت جامعه تعهد و التزام خود را در این مسئله بزرگ اجتماعی(بیماری کرونا) که حفظ جان مردم در میان است، نشان داده اند و متعهدانه گوش کرده و در خانه مانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان گفت: به نظر می آید که ایجاد بیماری کرونا نیز کار خود مستکبران باشد، اما طبق اخباری که گفته می شود، امروز خودشان بیش از دیگران به آن گرفتار شده اند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha