پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
غفوری

حوزه/دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در مبارزه با کرونا گفت: اخیرا با انبوهی از سوالات و شبهات از سوی کشورهای مسلمانان و شیعه مواجه شده ایم و یکی از مطالبات شیعیان و مسلمان جهان، ترجمه پاسخ‌های شبهات و سوالات کرونایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری در جلسه فقه معاصر با حضور معاونین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار کرد: دو موضوع مهم در مورد پایان نامه ها و اساتید مطرح است که در بخش اول، در کمیته ها نیز مشکلاتی داریم و کمیته پایان نامه ها نیز باید مجازی برگزار شود.

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در مبارزه با کرونا افزود: مساله دوم این است که اساتید نمی توانند حضور پیدا کنند و آئین نامه نیز اجازه نمی دهد، همه اساتید غایب باشند و استاد راهنما باید حضور داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد:بحث های پژوهشی در مورد کرونا ابعاد دارای بین المللی نیز هست و باید بدان توجه شود و در سطح جهانی مورد بررسی قرار دهیم.

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در مبارزه با کرونا خاطرنشان کرد: اخیرا با انبوهی از سوالات و شبهات از سوی کشورهای مسلمانان و شیعه مواجه شده ایم و یکی از مطالبات شیعیان و مسلمان جهان، ترجمه پاسخ‌های شبهات و سوالات کرونایی است.

وی گفت: اگر بتوانیم این سوالاتی که برای ما ارسال می‌کنند را پاسخ دهیم و آن را زبان‌گردانی کنیم و تولیدات به موقع به دست آنها برسد، آثار و برکات زیادی به همراه دارد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha