شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
توزیع میوه

حوزه/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) میانرود از توزیع ۵۰۰ کیلو میوه میان کادر درمانی بیمارستان های شهید چمران و حضرت علی اصغر(ع) شیراز خبر داد.

سروان محمود محمودی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، اهم فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) برای جلوگیری از شیوع کرونا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و فعالیت کادر درمانی و پزشکان به منظور مقابله با این ویروس منحوس،  ۵۰۰ کیلو میوه میان کادر درمانی بیمارستان های شهید چمران و حضرت علی اصغر(ع) شیراز توزیع شد.

وی در ادامه به دیگر فعالیت های گروه های جهادی در عرصه های عمرانی، فرهنگی و ضدعفونی در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: تأمین و توزیع سبدهای معیشتی، اهدای خون، ساخت و ساز مجموعه فرهنگی سلطان آباد، تولید و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی بین مردم از جمله بخشی از فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت امام جواد(ع) میانرود به شمار می رود.

فرمانده حوزه مقاومت امام جواد(ع) میانرود، ضدعفونی پمپ گاز، ایستگاه مترو، معابر و برپایی ایستگاه های پایش سلامت به وسیله تب سنج و توزیع ماسک و محلول و ضدعفونی خودروهای عمومی و شخصی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل جاده ها و اماکن عمومی و تفریگاه ها را از دیگر فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت امام جواد(ع) میانرود برشمرد و تصریح کرد: همچنین ۳ هزار و ۱۶۰ لیتر الکل صنعتی غیرمجاز در این ایام کشف و تحویل دانشگاه علوم چزشکی شیراز حسب دستور مرجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه بیش از هفتصد میلیون ریال از منبع خیرین جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به معیشت افراد کم برخوردار در شرایط حساس این روزها در سطح حوزه استحفاظی تأمین شده است، عنوان کرد: همچنین برای خانواده های کم برخوردار اقلام پزشکی اعم از ماسک و محلول ضدعفونی نیز تهیه و توزیع شده است.

سروان محمودی در پایان خاطرنشان کرد: مقدار۹۰ کیلو دستکش لاتکس و تعداد ۸۰۰ عدد ماسک از دو دستگاه خودرو که قصد فروش به صورت غیرقانونی را داشتند، توقیف و تحویل تعزیرات شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha