شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 894297
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کرونا

حوزه/ کارگاه توجیهی اساتید و طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه استان تهران برای تجهیز و تغسیل اموات کرونایی تهران، در محل بهشت زهرا برگزار و رسما کار تغسیل این مرحومین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، با حضور مدیر حوزه علمیه تهران و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، کارگاه توجیهی اساتید و طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه استان تهران برای تجهیز و تغسیل اموات کرونایی تهران، در محل بهشت زهرا برگزار و رسما کار تغسیل این مرحومین آغاز گردید.

در این کارگاه که اساتیدی از ستاد حوزوی بحران حضور داشتند، آخرین توصیه ها و تجربه به حاضرین منتقل و قرار شد در سه شیفت به صورت شبانه روزی، طلاب و اساتید جهادی به این واجب شرعی اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، در این کارگاه ضمن ابلاغ سلام و تشکرِ مدیر حوزه های علمیه و اعضای شورای حوزه علمیه استان به شرکت کنندگان در کارگاه، ابراز داشت: حضور حقیر در این جمع صرفا جهت تقدیر تشکر از طلاب و اساتید مجاهدی است که خالصانه و با همه وجود به یاری مردم آمده اند و در راه اقامه احکام و واجبات الهی از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند و باعث فخر و اعتبار همه‌ی حوزویان شده اند.

وی افزود: مهم‌ترین و گویاترین پیام و سخن عمل و رفتار مجاهدانه، خالصانه و بی ادعای شماست که موجب تحسین مسئولان و پاسخی رسا به یاوه گویی های دشمنان شده است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران از مسئولان امر خواست که همه امکانات لازم را فراهم و مراقبت های بهداشتی برای حفظ طلاب جهادی در نظر بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha