جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هجمه ناجوانمردانه به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نشان ضعف دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع خبرنگاران در واکنش به هجمه های اخیر رسانه های معاند به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از دستاوردها و نهادهای ارزشی و جهادی انقلاب اسلامی است که همواره در رفع بحران ها و محرومیت زدایی در نقاط مختلف، خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشته است . 

وی با بیان اینکه این نهاد خدمتی و جهادی نمایش حماسه ها و حمایت های بی دریغ انقلاب به همه جای ایران اسلامی است، افزود: هیچ  هذیان و زیاده گویی های غیرمنصفانه نمی تواند ذره ای از خدمات این نهاد ارزشی و انقلابی را در کشور تضعیف کند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: سران تروریست و جنایتکار آمریکا با این هذیان گویی ها می خواهند ناتوانی و بی تدبیری خود را در عرصه خدمت به مردم کشورشان و عدم ضعف در مدیریت ویروس کرونا را در جهان کم رنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان تصریح کرد: ملت غیور و نوع دوست ایران اسلامی با همه توان نیروهای انقلابی و جهادی و تلاش همه جانبه کادر درمان با سخت کوشی و تلاش بی وقفه در خدمت به بیماران و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همت خود را بکار خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha