چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: جوانانی که در قالب گروه های جهادی کمر به شکست کرونا بسته اند و با این انگیزه به میدان مبارزه با کرونا رفته اند، ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی قزوین ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، گفت: جوانان باید قدر فرصت های ارزشمند که به سبب جوانی در اختیارشان گذاشته شده را بدانند و در اخلاق و ادب از حضرت علی اکبر(ع) الگو بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: از ویژگی های بارز حضرت علی اکبر(ع) اخلاق نیکو و ادب ایشان بود، حضرت با آنکه در سنین جوانی بود، هرگز سخنی از روی هوا و برخلاف ادب، بر زبان جاری نکرد.

وی ادامه داد: مسئله اصلی درباره رابطه امام حسین(ع) و حضرت علی اکبر(ع) رابطه پدر و فرزندی نیست، بلکه ارزش هایی مثل ادب، اطاعت پذیری، تبعیت و تسلیم محض امام بودن ویژگی حضرت علی اکبر(ع) است که الگویی مناسب برای جوانان امروز است.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادی و خیرخواهانه اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیون در مبارزه با بیماری کرونا، عنوان کرد: جوانانی که در قالب گروه های جهادی کمر همت به شکست کرونا بسته اند و با این انگیزه به میدان مبارزه با کرونا رفته اند در واقع ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس‌اند.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به اینکه با خانه ماندن می توانیم حلقه کرونا را زودتر بشکنیم، بیان کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد جشن ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha