جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: این همه ترور و ویرانی زیرساخت ها، آواره ها، کشتارها و بیماری ها چرا غربی ها حرفی نمی زنند. چند سال است که یمن را به خاک و خون کشیده اند، چرا در دنیا حرفی گفته نمی شود؟ کشورهای غیرمتعهد و یا کشورهای به ظاهر اسلامی چرا حرفشان را نمی زنند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته در ویژه برنامه «شمیم» ضمن تشکر از زحمات جهادگران حافظ سلامت جامعه، گفت: نقش مردم، بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که تقریبا در همه ی حوادث و در همه ی پیشامدها مصداق بارز حصون الرعیه هستند، بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله از این حوادث هم مردم و مسئولان سرفراز بیرون خواهند آمد، افزود: در این عالم ممکنات، خِیر محض و شَر محض نیست، این موجودات مثل سکه دو رو دارند در عین حالی که یک روی سکه ممکن است شَر باشد، آن روی دیگر سکه خِیر، بقیه اش بستگی دارد به اینکه انسان ها با هوشیاری و علم و ایمان توفیق پیدا کنند در هر زاویه ای از بُعد خیرش بهره برداری کنند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اگر ما به دید توحیدی نگاه کنیم، همه آنچه از طرف خداوند متعال آمده، خِیر محض است، افزود: توجه داشته داشیم که از ناحیه پروردگار هرچه برای بندگان می آید خِیر است و در آن شَر نیست، به این عالم که می رسد با امیال و تمایلات و هوای نفسانی ما که ترکیب می شود چیز دیگری درمی آید.

وی با بیان اینکه مبارزه با این ویروس کار عاقلانه ای است و باید مبارزه کرد، افزود: کرونا را باید از پای درآورد، اما چرا بشری که در مقابل کرونا هماهنگ هستند، در مقابل تفکر لیبرال دموکراسی غرب کاری نمی کنند و از دور شاهد هستند که آنها به هر نحوی و بهانه ای و با هر کیفیتی در مقابل بشر مظلوم جنایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: این همه ترور و ویرانی زیرساخت ها، آواره ها، کشتارها و بیماری ها چرا غربی ها حرفی نمی زنند. چند سال است که یمن را به خاک و خون کشیده اند، چرا در دنیا حرفی گفته نمی شود؟ کشورهای غیر متعهد و یا کشورهای به ظاهر اسلامی چرا حرفشان را نمی زنند؟

امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایت کشورهای غربی علیه ملت های مظلوم جهان، افزود: کرونا هر چند جان انسانها را می گیرد که این هم بسیار دردناک است، اما دیگر فرهنگ، ناموس، آبرو و زیرساخت های کشورها را خراب نمی کند.

وی افزود: به برکت حضرت علی اکبر(ع)  که روز جوان است، امیدواریم دست غیب الهی دست اندرکار شود و از این همه گناه و سکوت و بی تفاوتی و خفقان و مرگی که جهان داشته است، خداوند از ما بگذرد و ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) را نزدیک بفرماید و بشر را از شرّ ویروس های خطرناک آخرالزمانی، ویروس های دو پا نجات دهد.

انتهای پیام/ ش ش 9 9 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha