سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بیمارستان کربلا برای کرونا

حوزه/ آستان مقدس حسینی به توصیه شیخ عبد المهدی کربلایی تولیت شرعی حرم امام حسین (ع) و برای حمایت از تلاش های وزارت بهداشت یک بیمارستان مراقبت و اورژانس مجهز به تجهیزات پزشکی در شهر کربلا می سازد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی به توصیه شیخ عبد المهدی کربلایی تولیت شرعی حرم امام حسین (ع) و برای حمایت از تلاش های وزارت بهداشت یک بیمارستان مراقبت و اورژانس مجهز به بروزترین تجهیزات پزشکی در شهر کربلا  می سازد.

دکتر ستار الساعدی از مسئولین بیمارستان امام زین العابدین (ع) گفت: آستان مقدس حسینی با حمایت ملت عراق به ویژه مردم کربلا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش های بزرگی می کند و بخش پروژه های مهندسی آستان اقدام به تأسیس بیمارستان مراقبت و اورژانس کرده است.

وی افزود: این بیمارستان شصت تخت را در خود جای داده و مجهز به بروزترین تجهیزات پزشکی با استاندارد های جهانی و دستگاه هایی برای مراقبت از بیماران  است.

الساعدی ادامه داد: برادران ما در بخش پروژه های مهندسی به شکل مستمر برای تکمیل بیمارستان و تجهیز کامل آن در سه روز آینده کار می کنند.

میسر الحکیم مدیر نمایشگاه بین المللی کربلا گفت: تمامی لوازم نگهداری و آماده سازی مکان بیمارستان با نظارت بخش امور مهندسی آستان انجام گرفت.

وی افزود: آستان مقدس حسینی به توصیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی تولیت شرعی حرم امام حسین (ع) در اختصاص مکان ویژه نمایشگاه بین المللی کربلا برای ساخت بیمارستان و تجهیز آن به تجهیزات پزشکی جدید و پیشرفته  از جمله؛ تخت، دستگاه سونار، دستگاه اشعه، آزمایشگاه ها و کادر پزشکی تحت نظارت مدیریت بیمارستان امام زین العابدین (ع) مشارکت کرده است.

شایان ذکر است آستان مقدس حسینی پیشتر شهرک های سید الاوصیا و امام حسین (ع) ویژه زائران را برای حمایت از تلاش های وزارت بهداشت در ارائه خدمات پزشکی و استفاده برای قرنطینه در اختیار این وزارت قرار داده بود و تمامی لوازم پیشگیرانه را فراهم کرده و اقدامات لازم را برای مراقبت از مبتلایان به ویروس کرونا و خانواده های آن انجام داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مبینا IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    سلام گلم