پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علماء در دیدار پیش از ظهر امروز با مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه «در خانه ماندن مردم» مستلزم برآورده شدن نیازهای آنهاست، گفت: رسیدگی به امور مردم و ایجاد روحیه امیدواری بین آحاد جامعه از موضوعات بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله علما پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، اظهار داشت: برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در خور تقدیر و تحسین است و پخش برنامه های پرمحتوا برای بینندگان و شنوندگان، زمینه پر کردن ساعات شبانه روز را در پی دارد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه افزود: ضرورت دارد با ایجاد روحیه امیدواری بین مردم به گونه ای برنامه سازی شود تا مردم بیشتر رغب حضور در منازل خود را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: زبان نمایش و قصه می تواند بسیار مؤثر و تأثیرگذار باشد، از این رو شایسته است برنامه سازان و برنامه ریزان صدا و سیما به این موارد توجه خاص داشته باشند.

آیت الله علما اظهار کرد: این روزها که مردم به توصیه های بهداشتی برای قطع زنجیره و ریشه کنی ویروس منحوس در خانه می مانند، لازم است برنامه های مفید صدا وسیما موجب رغبت آنها و استفاده بهینه از اوقات فراغت خانواده ها باشد.

در این دیدار مهندس افشین امیری، مدیر کل صدا و سیمای شبکه زاگرس نیز گزارشی از روند برنامه های مرکز کرمانشاه را ارائه نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسمی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    0 0
    عبور از کرونا نیاز به تدبیر منسجم و در نظر گرفتن مشکلات مردم دارد.