شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست مشورتی شورای تبلیغ استان همدان

حوزه/ فعال حوزه فضای مجازی گفت: فعالیت در فضای مجازی شامل چند قسمت است که عبارتند از رصد فضای مجازی، گردآوری موضوعات مختلف و خصوصا شبهات و افرادی که در زمینه پاسخگویی به شبهات بتوانند کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عرفان سهرابی، از فعالان حوزه فضای مجازی، ظهر امروز در نشست مشورتی شورای تبلیغ استان همدان، با بیان اینکه کمتر موضوعی را می‌توان یافت که رهبر معظم انقلاب در زمینه آن تاکید داشته باشند، اظهار داشت: فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که حضرت آقا نسبت به آن تاکید فراوانی داشته و دارند که این نشان از اهمیت آن دارد.

وی با اشاره به اینکه همدان در موضوع فضای مجازی باید به صورت جدی ورود کند، خاطرنشان کرد: نباید برای استفاده از فضای مجازی تنها در ایام خاص، همچون ماه رمضان برنامه ریزی داشته باشیم، بلکه هدف ما باید والاتر از این و به صورت دید کلان و تمام سال و روزها باشد.

حجت الاسلام سهرابی افزود: آنچه در همدان به آن نیاز داریم، راه اندازی شبکه فضای مجازی منسجم با استفاده از تجهیزات لازم و تربیت نیروهای آموزش دیده است.

وی با تشریح فعالیت طلاب در فضای مجازی، بیان کرد: باید تصمیمی اتخاذ شود تا طلابی که در این عرصه مشغول فعالیت هستند، همانند طلاب طرح امین و هجرت نامشان ثبت شود و به عنوان مبلغان مجازی از آنها نام برده شود.

این فعال حوزه فضای مجازی با تاکید بر اینکه در حوزه فعالیت‌های عملیاتی نیازمند کار جدی تری هستیم، ابراز داشت: فعالیت در فضای مجازی شامل چند قسمت است که عبارتند از رصد فضای مجازی، گردآوری موضوعات مختلف و خصوصا شبهات و افرادی که در زمینه پاسخ گویی به این شبهات می توانند کمک کنند؛ که در هر قسمت باید نیروها و سربازان قوی را آموزش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha