جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست مشورتی شورای تبلیغ استان همدان

حوزه/ مدیر کانون تربیتی آفتابگردان همدان گفت: مجموعه آفتابگردان اقدام به ایجاد سه کانال در فضای مجازی برای سه گروه سنی متفاوت کرده است، تا در هر یک از این کانال‌ها مطالب مرتبط با دانش آموزان در هر مقطع سنی ارائه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام جمال پور رجبعلی، مدیر کانون تربیتی آفتابگردان همدان، روز دوشنبه در نشست مشورتی شورای تبلیغ استان همدان، به اقدامات کانون تربیتی آفتابگردان در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و جمع آوری کمک‌‍های مردمی، بسته‌های غذایی و بهداشتی مورد نیاز مردم، در مناطق محروم در چندین نوبت توزیع شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و لزوم ایجاد ارتباط با دانش آموزان، بیان داشت: کانون تربیتی آفتابگردان اقدام به ایجاد سه کانال در فضای مجازی برای سه گروه سنی متفاوت کرده است، تا در هر یک از این کانال‌ها مطالب مرتبط با دانش آموزان در هر مقطع سنی مطرح شود.

حجت الاسلام پور رجبعلی تصریح کرد: در کنار موضوعات آموزشی، مسابقاتی را نیز برگزار می‌کنیم و هر یک از دانش آموزان که امتیاز بیشتری را کسب کند با ارسال پیک به درب منازل، هدیه آنها را تقدیم می‌کنیم.

وی به فعالیت شبانه روزی اساتید کانون تربیتی آفتابگردان برای تولید محتوا اشاره کرد و گفت: قطعا ماندن در منزل با سختی‌هایی همراه است، به همین دلیل تمام کارها و فعالیت‌هایی که کودکان می‌توانند در منزل انجام دهند به طرق مختلف از جمله راه انداختن پویش و یا مسابقه با همکاری اساتید برگزار می‌شود.

مدیر کانون تربیتی آفتابگردان همدان، برگزاری پویش خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه را یکی از این پویش‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: ساخت و تولید کلیپ‌های آموزشی و عقیدتی و همچنین پاسخ به سؤالات در حوزه جوانان و نوجوانان، از فعالیت‌هایی است که توسط مجموعه آفتابگردان در مدت نزدیک به دو ماه پس از شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

وی در پایان خواستار استفاده بهینه از اوقات به وجود آمده در خانه شد و گفت: کتابخوانی یکی از برنامه‌های خوبی است که با تشویق مردم به اجرای آن حتما می‌توان از آن جواب مثبتی گرفت، بنابراین می توان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی، به طور مثال هر دو هفته، یک کتاب را برای مطالعه معرفی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha