سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: آسیب‌شناسی فعالیت‌ها می‌تواند ستاد مردمی مقابله با کرونا را در رسیدن به اهداف تقویت کند و با تقویت ستاد می‌توان از ظرفیت آن برای رفع آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، عصر دوشنبه در جمع مسئولان کمیته‌های ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان، با تشکر از اقدامات این ستاد، گفت: قطعا تا امروز نمی‌توان ستاد مردمی را نام برد که به این شکل برای مبارزه با یک ویروس تشکیل شده باشد، بنابراین وجود نواقص امری طبیعی است، البته باید تاکید کنیم که منظور از نواقص، کمبودهایی است که با آن برخورد کرده‌ایم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مدیریت خوب را در بازه‌های زمانی می‌بینیم که با کمبودها مواجه می‌شویم، خاطر نشان کرد: هر زمان که کمبودی وجود داشته، در کنار آن کار جهادی نمود بیشتری از خود به نمایش گذاشته و توانایی مدیریت جهادی را به رخ کشیده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های ستاد مردمی مقابله با کرونا باید استمرار داشته باشد، ابراز داشت: با وجود گذشته یک ماه از فعالیت جهادی و مردمی ستاد، ممکن است افراد خسته شوند و از آنجایی که شاید این بیماری فعلا ادامه دار باشد، پس لازم است که ستاد مردمی نیروهای تازه نفسی را جذب کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: با مصوبه ستاد ملی بعضی از صنوف کم کم آغاز به کار خواهند کرد، بنابراین ستاد مردمی می‌تواند از خود مردم در اقشار و یا در محلات مختلف، برای فعالیت‌هایی همچون ضد عفونی استفاده کند.

وی نقد کردن کارها را زمینه ساز رفع مشکلات دانست و گفت: آسیب‌شناسی فعالیت‌ها می‌تواند ستاد مردمی مقابله با کرونا را در رسیدن به اهداف خود تقویت کند و با تقویت ستاد می‌توان با تبدیل آن در آینده به کمیته، برای رفع آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق از ظرفیت آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با اشاره به اهداف ستاد مردمی مقابله با کرونا، اظهار داشت: ستاد مردمی، باید مردمی بودن خود را حفظ کند و نباید به نهادی وابسته شود، چرا که با وجود گرفتاری‌ مسئولان باید در جهتی حرکت کنیم که این ستاد به نحوی کمک حال مسئولان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha