پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قاضی غلام مرتضی

حوزه/ درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ قاضی غلام مرتضی مدیر حوزه علمیه اهل بیت در شهر چینوت پاکستان، حجت السلام و المسلمین دادسرشت تهرانی نماینده المصطفی در پاکستان با صدور پیامی درگذشت این روحانی شیعه را تسیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری درپی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ قاضی غلام مرتضی مدیر حوزه علمیه اهل بیت در شهر چینوت پاکستان، حجت السلام و المسلمین محسن دادسرشت تهرانی نماینده المصطفی در پاکستان با صدور پیامی درگذشت این روحانی شیعه را تسیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت عالم مجاهد و خدوم، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ قاضی غلام مرتضی را به خانواده محترم، شاگردان، ارادتمندان، حوزه های علمیه و مردم مومن پاکستان تسلیت عرض میکنم.

ایشان عنصری خستگی ناپذیر در تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام بودند که با تاسیس و مدیریت چندین مرکز حوزوی، عصری، فرهنگی، درمانی و رفاهی نقش بسزایی در استحکام و ترویج اسلام ناب در کشور پاکستان ایفا کرد و با همتی کم نظیر و تلاشی مستمر در راه تقریب بین مذاهب اسلامی و اتحاد مسلمانان کوشا بود.

سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های دفاع از حقوق و کیان تشیع و مبارزه با انحرافات فکری و اعتقادی یکی دیگر از خدمات ارزشمند آن عزیز می باشد.

از خداوند متعال رحمت واسعه و مغفرت و حشر با اهل بیت اطهار علیهم السلام را برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha