چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: نیمه شعبان از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل در نوشتاری با تبریک فرار رسیدن سالروز میلاد منجی عالم بشریت، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ أَرَأَیتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکمْ غَوْرًا فَمَنْ یأْتِیکمْ بِمَاءٍ مَعِینٍ

سلام‌ بر مهدی‌ موعود، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر یادگار پیامبران، عصاره محمد، احیا کننده سنت ها. او که قرنها دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ هزاران‌ عاشق‌ دلباخته‌ در آتش‌ هجران او سوخته است.

و سلام بر شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) ،ماه دعا و ذکر، که ماه  عبادت و استغفار است.ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آیینه تجلی نور خدا شوند. نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است، روزی که با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهد بود.

این مناسبت به برکت وجود ستاره ای درخشنده دیگری در آسمان هدایت زمینیان یکی از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنوی ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و نزدیکی هر چه بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

همچنین نامگذاری این ایام به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است، چراکه امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامیان را مرهون تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر این دلاور مردان و شیر زنان میدانیم.

از مجاهدات خالصانه و حضور گمنامانه سربازان امام زمان (عج) در جای جای ایران اسلامی بویژه  شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل صمیمانه تشکر و قدرانی نموده ، امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره از مخاطرات مصون و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران و تامین امنیت کشور بیش از پیش موید و پیروز باشند.

بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مسلمین جهان، منتظران ظهور و مردم مومن و انقلابی و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و سلامت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، و جهاد گران عرصه سلامت از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور را برای همه محبان و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) مسئلت می‌نمایم و از درگاهش عاجزانه دعا می‌کنیم که به برکت این وجود عظیم الشان ارواحنا فدا مملکت ما را که مملکت خود اوست از همه بلاها و ناملایمات خصوصاً از این بلای فراگیر رهایی ببخشد و مرضای این بیماری را شفای عاجل عنایت فرماید .

در این ایام ماه شعبان از مردم مومن و خداجوی آران و بیدگل انتظار است که دست به دعا بردارند و خداوند را به وجود مقدس امام عصر (عج) سوگند داده و تقاضای رفع و دفع این بیماری را از خداوند بزرگ مسئلت نمایند .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha